Geacht forum,
Jullie bestaan zo’n zes jaar, maar het hele forum staat vol met (niet beantwoorde?) vragen. Sommigen van jullie weten wel antwoord op deze vragen, maar verdommen het om er fatsoenlijk antwoord op te geven. Nee, in plaats van een normaal antwoord word je hier met een kluitje in het riet gestuurd. Je krijgt misschien een hint, of een half antwoord met de gedachte dat de vragensteller er (misschien) vanzelf wel eens achter zal komen. Maar jullie hopen natuurlijk van niet, want dan kunnen jullie iemand fijn blijven afzeiken!
Voor ik vertrek, nog even het volgende:
Moderator: leecollings
- Pieter
- Target OS: Raspberry Pi / ODroid
- Domoticz version: 4.9700
Voor ik vertrek, nog even het volgende:
Regards,
Pieter
English is not my language.
Forgive me if I make a language mistake
Pieter
English is not my language.
Forgive me if I make a language mistake
- felix63
- Domoticz version: 2020.1
Re: Voor ik vertrek, nog even het volgende:
Beste Pieter,
Ik weet niet wie 'het forum' is. Ik maak er net als jij deel vanuit. Ik deel mijn ervaringen en als ik een vraag tegenkom waarvan ik denk het antwoord te weten, dan probeer ik te helpen. En met mij de meeste medegebruikers, althans dat is mijn ervaring. Dan zijn er nog een paar mensen die in hun vrije tijd dingen ontwikkelen en dat met de gemeenschap willen delen. Zonder daar enige vergoeding of zelfs maar waardering voor te ontvangen.
Hoeveel mensen heb jij verder geholpen?
Sterkte!
Lex
Ik weet niet wie 'het forum' is. Ik maak er net als jij deel vanuit. Ik deel mijn ervaringen en als ik een vraag tegenkom waarvan ik denk het antwoord te weten, dan probeer ik te helpen. En met mij de meeste medegebruikers, althans dat is mijn ervaring. Dan zijn er nog een paar mensen die in hun vrije tijd dingen ontwikkelen en dat met de gemeenschap willen delen. Zonder daar enige vergoeding of zelfs maar waardering voor te ontvangen.
Hoeveel mensen heb jij verder geholpen?
Sterkte!
Lex
- remb0
- Domoticz version: Beta
met felix eens!
de mensen die andere helpen krijgen daar niets voor, soms zelfs geen bedankje. en er zijn mensen die alleen maar vragen posten, op de foute plek, de rules niet gelezen te hebben en het daardoor lastig maken goede antwoorden te krijgen. Dat is jammer.
Net als dat dit topic op een totaal verkeerde plek gaat en hierdoor een slotje krijgt. overigens ook de verkeerde taal.
de mensen die andere helpen krijgen daar niets voor, soms zelfs geen bedankje. en er zijn mensen die alleen maar vragen posten, op de foute plek, de rules niet gelezen te hebben en het daardoor lastig maken goede antwoorden te krijgen. Dat is jammer.
Net als dat dit topic op een totaal verkeerde plek gaat en hierdoor een slotje krijgt. overigens ook de verkeerde taal.
-
- Domoticz version:
Dag Pieter,
You'll be missed (not).
You'll be missed (not).
Creator dzVents - RPi3, loads of zwave devices, esp8266, evohome.